onsdag 18 januari 2012

Att vara:)



Jaaa ledig mysigt:)De fortsätter är såå.Trodde jag skulle bli rastlös å fundera mera än vanligt men har varit rätt lugnt!Träffade Sandra på promenad på f.m å kaffe sååklart.vi har inte setts sen före jul upplyste hon mig om illa illa:(Men som vanligt träffa henne kändes som i.g:)Är väl så när man haft en sån lång bekantskap!
Tillbringar alltså dagarna i sängen med min grymma bok (Tack Mamma),Det ska bli ett sant nöje döda dig!Är tvungen att ta lite i taget den gör mig såå jäkla upprörd å förbannad på samma gång!
Å såå Chippe då,piggelin Lisa hade varit super speedad på ridturen i.g då väntar jag med ridning till i vår e för gammal för att åka av,occh vem har tid med det:)
Annars går det bra enda måsten under ledigheten är ju hon då barnen ja visst ser man de men va stora de blivit kmr å går:)På gott å ont såå klart bara börja acceptera det nu!
Åh i dag säger jag grattis till bästa Robban på 40 årsdagen å grattis Sara till körkort ska hålla mig inne nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar