måndag 16 januari 2012

Inte vilken Måndag som helst:)

Jag ogillar verkligen Måndagar,kanske mest för jag börjar tidigt!Men denna Måndag började dam good:)Något gjorde mig glad fick mig le lite extra:)
Jobbat å haft det bra ända tills jag kom hem,skulle njuta av mina 4 dagars ledigt:)Ringer jobbet,suck åkt hem med medicin nyckel....ja de man inte har i huvudet har man i benen:(Va bara åka igen.Å ändå hade jag stannat en extra halvtimme på jobbet å talat non stop:)Sååå typiskt mig!Ja man kan då nästan jämt!
Har båda barnen hemma denna veckan å vi myser på det å lugnet hemma på Engelbrektsgatan inte fel alls:)Skolan har börjat åh de märks blir såå mycket lugnare!Åh Mamma Malin såå mycket tröttare såå skönt så!
För övrigt imponeras jag av människor i mitt liv som finns nära mig gillas såå mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar