torsdag 19 januari 2012

Rastlös!

Jaa visst e det underbart att vara ledig!Men jag e van att vara i farten ändå har jag njutit å varit!Men nu ska jag bryta ledigheten en dag tidigare å jobba saknar att jobba att verkligen vara till nytta:)
Ja har verkligen haft en kanon vecka med barnen de blir annat när de är äldre såå mysigt:)
Hanna har bestämt nu å skrivit in sig på Brinell i dag nu ska de pluggas matte å ha praktik på de hos Norbergs Tak:)Blir bra!Får hon landa lite å söka folkhögsskola t hösten!Mamma Malin ligger på å har alltid rätt i slutändan,she knows:)Men hon är som mig tar ett tag att inse det!
Ja i kväll hade jag velat spela buzz med tjejerna men de va inte super sugna ja ja:)Får bli en annan dag då!
Allt har sin tid jag om någon vet det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar