tisdag 31 januari 2012

Mallans tankar:)

Ja de är många vill jag lova å har bestämt dela några med er!
Jag har lite funderingar som vanligt!Detta med känlsor,de kan vara ett riktigt djupt ämne!Alla människor har vi juh känslor fastän på väldigt många olika vis:)Man kan känna känslor i alla dess former!Kanske bra det är så!
När är en känsla komplett då?Svårt att svara på,åh vart går gränsen för att man ska bli nöjd?El blir man aldrig det?Ska man ta den bekväma vägen å nöja sig med den?Ja alla är vi olika å mitt i allt detta står även jag!Känslomänniska till max som aldrig skulle ta den bekväma vägen!Är närhet överskattat? Någon sa till mig att den dagen man har en WOW känlsa varje dag har man hittat hem på riktigt!De ska inte bara vara för att,vem vill ha det såå????
Sen då man hittat den ska man bevara den så den håller sig såå å allt inte bara blir just de bekväma den enkla vägen.De är nog en prövning,vem vill leva såå egentligen?Vill vi inte alla ha de ultimata?Det bästa av allt är vi inte värda det?Kan jag tycka att jag e iaf:)Å tänker inte göra nå bara leva åh vara tils jag är överens med den känslan:)Åh vrf ska allt emellan vara såå komplicerat eller gör vi det bara så utan att ens provat?Vägar som leder tillbaka ständigt leder väl någonstans de vet jag av egen erfarenhet,åh du med R.H:) ja ni såå är det livet är här å nu vi står mitt i lev i dag i.m kan det vara försent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar