måndag 30 januari 2012

Stå på sig!

Ja de har jag gjort i dag!Blev rejält manglad på ett viktigt möte på jobbet i dag tur man har en chef som förstår en!Åh jag tar inte åt mig varav jag passade att vara med,visst delade jag mina åsikter å de står jag för alltid!
Samma som med löften de är till för att hållas o yes!
Men ändå haft en dag som alla andra,lite less på att vissa tar mig förgivet ska man dock inte göra!Medans andra inte gör åh det gillas.Man vet var man har människor man lär sig med tiden:)Vissa människor övertygar mig dagligen att de finns kvar å de gillas som fasiken:)Allt har ju sin tid å jag lever här å nu:)
Å jösses vet ni jag har kommit på en sak:)Ska nog göra riktigt jäkla afro krull om någon vecka fasiken vad nice!Delade de med min bästa vän som e frisör å hon jaa vad säger hon,vill jag de så vet hon att de är bara köra på det!Å saknar mina rasta flätor som tog 11 timmar jösses de va kul:)Ja ombyte förnöjer jag är fortfarande jag:)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar