onsdag 4 januari 2012

Kan om jag vill:)

MM många saker såå är det!Ja har faktiskt lagt mig lite tidigare såå slipper man se dubbelt då man kliver upp,ställer faktiskt 2 klockor nu garderar mig!Kan inte hjälpa min rastlösa själ gillar vara uppe å har svårt inse när de är dags att vila!Å visst märks de på hela mig att jag varit slut som artist!Gäller att prioritera bara!Å nu har man stall tjänst igen check:)El ja Emmy fixar de mesta jag är taxi!En fin lugn häst som vi ska bli vän med å lära känna:)Känslan e främmande ännu,Emmy är lycklig å nöjd de glädjer Mamma hjärat!Jag vet ju hur mycket hon älskar de å all förståelse!
Å Hanni åker t Stockholm i.m å kmr hem Lördag men va???Kmr tok sakna dig,kmr vara halv tur du kmr hem.Känner såhär redan hur fasiken ska de bli den dagen de flyttar hemifrån.....Då man ska andvända tiden till annat,passa på att leva men jag gör ju redan men på ett annat vis:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar