lördag 14 januari 2012

Ser dubblet!

Ja de tär att vara tonårs Mamma:)I natt kunde jag först ej sova p.g.a av babbliga tonåringar blev lagom lugnt sen kom Emmy med kompis hem från Unkan,Fredag den 13:onde tema de ramlade in vid halv tre,Åh då kom Hanni åter upp å talade å ville höra hur de var:)Å suck sova är nog överskattat!Å däremellan ringde mobilen oxå.....
Så i morse vill jag lova å är ännu trött,tröttare tröttast!Då jag även hade stallet i morse med såå Emmy fick sova,men vad gör man inte!Snart flyttar de hemifrån å man undrar vart tog åren vägen egentligen!Men känns i dag nu e jag trött som satan,men slår väl om sen kan jag tro då Hanna å Jesper ramlar in el inte de visar sig,Välkommen till verkligheten Mallan:)
För övrigt gjorde nått mig lättad å glad i dag jag fullständigt älskar när jag kan lita på någon de vinner i längden:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar