tisdag 17 januari 2012

Ledighet ska man njuta av:)

Ja såå skönt jag har verkligen njutit:)Jag va till stallet i morse sen åkte jag hem å tog en promenad med fina Kipper:)Sen återvände jag till sängen med en bra bok,jag skippade måstena jaa ledighet är till för att avnjutas.Hade aldrig kunnat släppt måstena för några år sedan men vet ju de finns kvar!Ryggen lite bättre sköönt!
Sedan hälsade jag på bästa Vicky på kaffe såå mys såå!Sen har det vart mycket wordfeud shit vilket gift men man behöver ju inte ha tråkigt:)Men har jag väl sällan.
Hade ju som sagt tänkt haft 6 dagars ledighet men de blev till 4 nu:)Kanske 3 funderar på jobba Fredag då barnen ändå åker till sin pappa:)
För övrigt väldigt imponerad av denna som skapat sidan om Avesta vad många man inte hörts med på år sååå kul de bringar verkligen minnen som man aldrig glömmer:)
Fortsätter njuter av ledigheten å livet i största allmänhet:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar