onsdag 25 januari 2012

Underbara dag:)




Den började hos Maria å Ilias då Isak va på dagis,Grattis till dig i dag på din 3 årsdag:)
De värmer hjärtat med de små liven å såå kul att ha en vän som funnits såå länge åh ännu finns kvar,fastän jag vet de har varit lite dåligt med kontakt:(Blir ändring nu gumman vill vara i ditt å barnens liv de är mys.Allt tok vi delat många fina minnen;)
Såå väl hemma gjorde nått mig såååå glad periodvis blir jag sååå hysteriskt glad!Någon jag litar sååå till 100% på hade hört av sig!Du lägger alltid korten på bordet säger de jag vill höra,Bara massa fiina saker:)Alltid e jag med dig å du med mig!
Jag vet å du vet såå är det!Efter att ha känt dig över 1 år nu såå vet jag att jag kan lita på dig!Med vissa människor bara vet man att de är såå!Inte många som en förstår en till fullo du är en av de,vad jag än gör såå finns du alltid kvar:)
Vem sa livets väg va rak å alla beslut man ska ta,måste de ske nu???De som sker sker,huvudsaken man vet själv:)Jösses du gjorde min dag som sååå många andra dagar!
Åh jag har pratat med Mamma i dag,de värmde med hjärtat så en väldigt bra dag må jag säga:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar