onsdag 1 februari 2012

Under ytan!

Ja ni vad mycket man inte vet!Om hur folk mår å har det!Man behöver dock inte veta allt!Man tror sig veta såå mycket ibland!Även ett leende kan ljuga....Många döljer det bra åh på många ser man direkt!Jag är en öppen person så mår jag dåligt delar jag det!Alltså gör jag det inte!Men delar gärna mina tankar å funderingar med er:)Gör mig inget alls på så vis får ni veta vem jag är under ytan:)
Jag är ju Mamma,singel å 39 år shit alltså tonårs Mamma:)Ja Hanna är vid sin far nu då hon å jag har väldigt delade åsikter om saker numera!De går över va längesedan vi hade en sån här svacka!Hon delar ju allt med mig så nu e hon saknad!Jag vet vart hon finns väntar ut henne tänker inte tjata,Mami always knows best:)
Att leva ensam e på gott å ont men trivs att vara min egen kapten:)Jag kmr å går som jag vill å gör som jag vill,vem bestämmer de ingen!Jag vet vart jag har mig själv alltid!Jag är Mamma alla dagar såå klart men lever ut lite mera då jag inte har barnen,de blir aldrig lidande över vad jag gör.För de gör jag allt!
Jag tivs med livet men känner ändå att jag skulle vilja pröva nå nytt nå annat,medans man har chansen att gör de,en förändring eller ska man nöja sig me detta livet ut??Är ju nu snart jag har möjligheten att göra de jag aldrig gjorde ju!
Man kan aldrig förändra världen men om jag hade möjligheten att göra den lite bättre skulle jag vilja jobba utomlands som volentär,El flygvärdinna,som liten hade jag en dröm om att bli läkare,som vuxen polis:)Dags att ta tag i sina drömmar kanske så de bara inte förblir just drömmar....vem vet om några år vart jag landar å sätter ner fötterna...jag tänker ha en vid öppen syn vad gäller det iaf:)Ja drömma är inte förbjudet de är bara bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar