torsdag 2 februari 2012

Förtroenden:)

Ja får rätt många i.g fick jag ett väldigt viktigt!Åh de gjorde mig glad att ni ungdomar delar med er av de till mig,ni vet det stannar å att jag kmr göra allt för att ställa upp:)Det ska vara så ni kan komma till mig oavsett vad det är!Jag finns alltid för er!
I dag har jag hämtat hem Hanni saknad,så nu ska hon sova hos Mami:)Gillas!De är inte alltid lätt att vara tonåring jag vet,varit de jag med,varav jag har en sådan förståelse eftersom jag har förmånen att vara ung Mamma:)Mest på gott kan jag tycka även om de är rätt tufft ibland med!Allt har sin tid man lär sig oftast av misstagen i livet å förhoppningsvis blir det bättre!Man ser saker annorlunda som äldre h de är bara på gott!
Ja Åland väntas i.m tack för de mina vänner,kärt återseende med Denny å Ola från Katrineholm glad vår kontakt håller i sig fastän vägarna har delats kan man väl säga!
En bra dag för övrigt inte fått mycket gjort men funnits för någon som behövde de i dag å de är viktigt:)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar