fredag 10 februari 2012

Fredag:)En innehållsrik dag:)

Ja va mycket jag hunnit i dag:)Varit i stallet å kört Hanna å Emmy:)
Ute med hunden sedan vidare färd emot Avesta med mina brudar:)Väl hemma blev de kaffe hos bästa Vicky,allt ordnar sig men de tar tid jag vet!
Sen hemma hann jag umgås med mina tjejer innan Hanna drog t Stockholm å Jesper:)Känns konstigt men glad för din skull gumman:)Visste ju dagen skulle komma,men hur fasiken blir det när båda barnen flyttar hemifrån?????Ja då hoppas jag att jag har någon annan att tjata på hehe:)
Bästa Ewa kör Emmy till stallet så jag kan åka å jobba,de är vänskap det!Jobbhelg väntas å även vännerna å mys i.m:)
Å Mamma fasiken jag vaknar på nätterna å kallsvettas sen jag läste Graafs bok,känns som någon iakttar mig med scary.......Den berörde grymt!
Kram på er å trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar