tisdag 7 februari 2012

Dessa dagar!

Ja i dag är en sådan dag!Har många människor omkring mig som e lyckliga å en del som inte är,vad är lycka?Klart jag vet vad det innebär en rätt obeskrivlig känsla kan jag tycka!Ja snackade med Robban i dag de är en lycko känsla fastän på ett annat vis:)Han får mig glad å kul att höra om hans dejting bravader,får mig skratta gott!
Själv tror jag väl inte riktigt på det,utan vet att vissa saker har sin tid bara:)
Jag e hemma i dag ef att ha jobbat natt,rastlösheten kryper i kroppen å får inte speciellt mycket gjort!Men kroppen går på lågvarv i dag!Men hjärnan kokar!En dag att vara en dag att undra,en dag då jag vill såå mycket på en gång,jag vill verkligen många saker,i.m är en ny dag å en ny historia,ett nytt blad i mitt liv!
Vissa människor faller bort nu känner jag vet vilka som starka kvar,de är skönt å jag vet framför allt vad jag tror,livsöden får människor samman de tror jag på:)Även fastän tiden lär spela in:)Tror inte det kan bli såå fel bara man vågar!Någon jag känner har ingen vit häst men ett hjärta av guld:)Kmr man långt med!
Läst ut min bok nu:)Maggan Grafs "Det ska bli ett sant Nöje att Döda dig"!Ni som inte läst den gör det,Man ska aldrig ge upp allt handlar om tid å förlåtelse!Tänkvärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar