onsdag 15 februari 2012

Egentid med Mamma:)

Har Hanna haft i dag såå ja:)Vi va till Avesta å fick massa fixat!Åh ny synundersökning blir det då synen troligen blivit sämre!Vi fikade med såå mysigt såå,tror hon är rätt glad jag är rätt ungdomlig av mig,lite annorlunda hehe:)Jag är ju ung i sinnet kan vara bra så man förstår sin tonåring bra!Hon mår lite bättre allt har sin tid såå är det!
Nu e man hemma har varit ute å gått lite med Vicky;)Åh nu är jag rastlös igen suck...hur man blivit ingen hemma bara jag ingen att tala med,får liksom inte mycket gjort ska t Chippie sen har köpt en ny lila grimma till henne så nu blir donnan fin:)
Jobbar i.m sen ledig 2 dagar:)Åh inget planerat har inte hänt på läääänge!Ska iaf jobba på Söndag tidig kväll såå Lördagen får de bli soffhäng iaf:)Såå får de bli Fredagen får vi se va den har att erbjuda de visar sig!Klart en rastlös själ som jag kan vara hemma inga problem,men de är väl ensamheten som jag ogillar!Säger som dig A jag tror fortfarande på tvåsamheten:)Allt har sin tid bara å bara de har sin tjusning i sig:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar