onsdag 22 februari 2012

Mallans dag:)

Den började med en liten sovmorgon till nio el såå,paltade runt i pyamas halva dagen,jösses hur det kan bli!Sen lite halv panik in i duschen å ut med Kipper:)Å ute på promenaden möttes jag av Sandra:)Ja vi pratade mitt hår hon undrade om de fortfarande gällde,Klart de gör är ju Maaalin vi pratar om,annorlunda lockar blir det på Måndag hoppas de blir fränt ja gillar ju vara lite annorlunda,vrf vara som alla andra när man kan vara som man vill:)
Sedan i väg på utbildnings e.m på handikapp centrum ja rätt intressant:)Såå de kan bli å så mycket diagnoser de finns,å tacksam över att ha friska barn:)Å så mycket hjälpmedel för att underlätta i vardagen:)
Mm å nu e jag på jobbet ska inviga våra nya stora jour rum med stoor tv:)Nice å vet ni tog med klockradion hit så kmr ha dubbla klockor även i natt såå jag inte försover mig för då missar någon skolbussen å de går inte!Å tar stallet i.m då jag åker hem,inte träffat Chippan på dagar:(
Åh Mamma messa i morse,hade drömt läskigt om mig allt bra Mamma vet du ju,saknar dig:)
Mm så har jag bestämt mig för vissa saker men löften är ju till för att brytas såå vrf ens lova:)Men känns iaf bättre:)
Ha en fin kväll där ute i.m är en annan dag:)Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar