fredag 24 februari 2012

Vårkänslor;)

Absolut,blev väckt av mobilen i morse,bra där Ewa kom jag ju upp riktigt tidigt:)Vid sju:)Fick värsta städ nojan å gick lös på köket jösses vad man kan,den höll i sig under dagen såå va pyamas häng mesta del av dagen:)Hanni skämdes över mig i dag då jag tog en promenad med henne till busssen:)Fattar inte vrf:)Jag va ju super fin i mina rosa plysh brallor å mössan långt nerdragen å osminkad:)Såå ser jag ut tidiga mornar såå är det:)Ja ja ingen körde av vägen iaf såå de va nog inte så farligt!Thats just me,såå skönt kunna vara sig själv:)
Hämtade sedan Emmy från skolan å hon har pratat i masor skönt ordningen återställd då båda mina tjejer är hemma:)Men jag tillbringar helgen på jobbet å vad gör det de sover ju ändå halva dagarna å ute med vänner:)Jobbhelg gillas sååå mycket bästa jobbet ever!
För övrigt går vi en fin tid till mötes å hoppas våren blir så bra som jag tror,klart den blir som man gör det till!
Saknar dig Mamsen:)Du är bäst alla dagar!

1 kommentar: