söndag 19 februari 2012

Helgen:)

Jaa Fredagen målade jag ju om i hallen,nått jag länge funderat på å som vanligt får jag ett infall å då är det bara köra på:)Blev varmt på nå vis jag e nöjd,Sara tack för hjälpen!De enda som e nackdel med att måla om att de blir såå rörigt men nu såå är det klart:)
Under kvällen hängde jag lite med tonåringarna de va mysigt,de gillar höra när man pratar om sina ungdomsdar vilket jag gärna gör:)
Lördagen ja hade Peter här å han har då talat så jag har fått skrattat nå såå enormt:)Någon som talar mera än mig trodde jag knappt de fanns:)Han e är en gammal bekantskap sedan unga år från Avesta! Sedan kom Sofia över en stund på e.m:)Jag skipppade melodifestivalen,skulle se film med Hanna som valde vara hemma men somnade tidigt i soffan...Blev väl så tyst då jag körde hem mitt främmande att jag tvär slocknade!
En bra helg iaf å haft en skön sovmorgon i dag,Åh vill bara säga grattis Annie på 44 års dagen,va upp här om dagen å tände så de ska brinna ännu,i mina tankar alltid!
dags att göra sig redo lång pass på jobbet väntar:)
Ha en fin Söndag alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar