måndag 6 februari 2012

Har med varit ung:)

Eller är väl ännu hehe:)
Hanna va i skolan i dag ja nu e jag nöjd!Så lite kvar för att kunna söka vidare!Ja va med skoltrött som tusan å gjorde saker jag ångrar i dag!Ni som tror att man bara kan tjata å styra upp sin tonårings liv tror fel!De lyssnar tar in å lär sig förhoppningsvis av misstagen!Varje dag är jag upp tidigt oavsett tid på dygnet jag börjar för att se till att de kmr upp å i väg!De gör jag av välmening vill de ska komma någon vart!Man kan inte göra såå mycket mera!Att vara tonårs Mamma med facit i hand är inte alltid det lättaste för er som tror att de är!Man kan finnas å stötta å vara!
Har även fått ett förtroende av en ung människa som jag självklart ställer upp med mitt stöd å lyssnar å finns:)Lite goda råd på vägen med men ändå gör de valen själva!
Ja i natt ska man jobba å de går bra för Mallan hon har inte ens kommit i säng ännu,men snart såå ska hon sova på beställning:)
Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar