torsdag 23 februari 2012

Tonårs Mamma ggr 2:)




MM visst e det så:)Åh jag minns ju Hannas tonårstid som långt tillbaka nu!Va turbulent den va,ständig oro,man fick hämta jämt,sena nätter hon lyssnade aldrig gick sin egen väg!Hörapparat av typ!Jag trodde aldrig den tiden skulle ta slut!Nu i dag kan jag knappt fatta,nu bor hon på heltid hos mig,hon delar allt med mig,vi pratar om allt även de mest jobbiga,så skönt ha en sån realtion,älskade unge i sommar blir du myndig 18 år vart tog de åren vägen???Känner mig trygg med dig nu:)Behöver inte oroa mig ditt liv är på rätt spår,allt tjat alla tårar å denna ständiga oro finns ej mera såå skönt!
I dag va vi t Avesta å visst ser du dåligt å äntligen fått dig inse att du behöver glasögon kanske du slipper huvudvärken;)
Såå har vi Emmy då,humörsvängningar va är det....hon har ju iaf hästen så där blir det nog en annan tonårsvända,i.m kmr du hem till Mamma å Hanni:)Blir skönt så jag får ha 100% koll jag finns alltid å jämt de vet du:)Men visst märks de att du blivit tonåring men inte i samma bemärkelse som din syster va:)
Hanna å jag har haft hårfärgnings kväll Torsdags mys;)
För övrigt en bra dag hann med en långpromenad med Sandra å hundarna oxå:)Ja snart Måndag å dags för förändring av min frisyr ska bli väldigt intressant,man lär pröva ombyte förnöjer alltid:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar