måndag 13 februari 2012

Kärlek å Vänskap!

De har dagen gått i kan jag tycka!Har en vän som är nyseparerad å klart de är drygt att hålla sig över ytan såå klart!Vår kontakt har funnits många år men blev lite mindre då hon blev sambo då hon levt ett rätt tillbaka draget liv emot förr!Man ska aldrig tvivla på riktiga vänner klart jag finns kvar även nu 24 timmar om dygnet om de skulle vara så:)Tror du aldrig tvivlat på det å tror inte någon av mina vänner gör,de vet jag alltid finns!
Å i dag fick jag väl ett mindre roligt besked,Hanna å Jesper har gjort slut,en ledsen tonåring så klart,första kärleken gör ont,åh de går över även om du inte tror de nu hjärtat så gör det!De är svårt att visa känslor ibland även om man tycker om någon helst i din ålder,rädslan av att kanske misslyckas jag vet inte,hur ska man vara å följa allt.Finns inga bra svar på det!Jag har sagt åt er att vara er själva,älska mig för den jag är du vet....med alla brister å fel,å älska mig som mest då jag behöver det minst,åh nu kan Mamma Malin bli djup känner jag,har ju med varit ung å kär:)
Ja ung är jag ju ännu hehe,jag väntar ju fortfarande på nå som jag tror på vissa saker är värda att vänta på,att vinna någons tillit går inte på över en natt såå är det jag vet!Men nära mitt hjärta är du iaf å jag behöver inte skriva mera än så du vet,tillsammans e vi såå starka å mera lika än du tror:)Å vet du vet å jag vet ju vrf jag finns kvar precis som dig!
Kram på er Va rädda om varann:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar