tisdag 28 februari 2012

Älskade fina vänner!

Vad ni betyder alla dagar!En riktig vän som man kan dela allt med är underbart!Jag glädjs med att se er lyckliga å välmående allt har sin tid:)Såå grymt bra!har en kommande vår att se framemot å sommar!Men den bästa sommaren sen singel livet startade var iaf sommaren i Katrineholm el Starrnäs den glömmer jag aldrig,såå mycket helt underbart å tokiga minnen den gav mig som alltid kmr finnas med:)Tur många av er är med ännu fastän livet ser lite annorlunda ut:)
Klart jag umgås massor med mina vänner nu med å vi har ju redan planerat massor,ja man kan ju inte bara sitta å vänta på att nått ska hända!
Ni finns alltid vid min sida vad som åh jag är inne i en period då jag saknar er alla,er ska jag alltid ha kvar vid min sida helt underbart jag har er många nära å fina vänner,älskar er massor nu möter vi våren å ser vad den har att ge:)
va rädda om varann kramar!
Åh en vän som gör framsteg på många plan i min vänskapskrets är Rosie,du öppnar dig mer å mer å du vet jag alltid finns som du:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar