torsdag 16 februari 2012

En bra dag:)

Jaa vaknade strax före 05,00 å upp:)Till stallet sen emot jobbet la mig tidigt i.g de tjänade jag nog på:)
Hade en grymt bra dag på jobbet som alltid,väl hemma lite huvudvärk så la mig en stund å vaknade å den va borta såå skönt!
Tog sen en sväng med Kipper till Kyrkogården,Hälsade på hos Annie som i dag gav mig en massa posetiv energi:)På Söndag fyller du så då tar jag med mig Rosie så går vi å tänder ljus:)Gjorde jag även i dag!Brukar vara tungt å gå dit men i dag lämnade jag kyrkogården med lätta steg:)Du finns där å jag har minnena kvar bara god!Du är alltid med mig oavsett vad!
Väl hemma tog Emmys Pappa henne med till stallet å jag fick nå ryck å har nu spacklat hallen:)Så i.m ska de handlas färg här ska målas i.m vill helst nu på en gång,men i.m ska det målas jähej!
Ledig ju 2 dagar såååå skönt!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar