söndag 26 februari 2012

Våren verkligen på g:)





Känns i hela kroppen å sinnet man blir gladare:)Många tror att såå fort man nämner vårkänslor är man käär såå är de inte i mitt fall man kan ha vårkänslor iaf:)Såå de såå!
Kärleken inväntar jag ännu min prins....Ja ja ska ju ingenstans jag lever å har det bra:)The one and only Mallan Brallan som Johainish säger:)
Jobbat helgen som varit grym med mina fina arbetskollegor man kan då dela sin vardag å sina tankar med er alltid sååå jäkla skönt!
Hanna har haft Jesper här halva helgen såå kan väl säga att de är defenitivt över nu!Ja kärleken kmr å går i den åldern.Nu har tjejerna sportlov å Emmy ska fira in de med övernattningsbesök:)Härligt!
Märks de börjar bli stora de ringer inte ens å frågar om nå då man jobbar....jag får ringa då har de knappt tid!
En dag som denna längtar jag till Sälen,gemenskapen å solen kommande Sälenresa om en dryga månad:)Saknar mina vänner känns som om de va längesedan vi va alla tillsammans...:(I.m är det dags Sandra får fria händer på mitt hår kul se hur de blir ombyte förnöjer kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar