onsdag 8 februari 2012

En tonårings bekännelse:)

El ja vet inte riktigt men jo då!Shit i dag fattade jag på riktigt att jag e Mamma till en tonåring i massor:)va med henne på UM i dag,hon ville ha med mig in å jag sa att nu kan jag få veta saker som jag både vill höra å not!De va okej:)Vi pratade om de efter såå skönt med dig Mamma,man kan prata om allt,å jösses de värmde hjärtat!Så svårt att fatta att min lilla Hanni som bara vägde 2940 gr å 2720 gr då vi lämnade bb,47 cm lång fyller 18 år kan få mig börja gråta nästan.älskar dig såå mycket:)Du pratade så vuxet i dag,om de mesta åh hoppas verkligen du håller fast vid Jesper ni passar bra ihop:)Verkligen!
Men samtididgt svårt att förstå du blivit såå stor!Du lägger all energi på matten nu,blir såå glad å allt för dig vet du hjärtat!Jag har rätt i slutändan du kmr förstå!
Glad alla dagar du delar allt med mig hemligheterna är nog få då jag vet det mesta även om dina vänner,man blir som en extra mamma,jag har ju med varit umg,en stor fördel att vara relativt ung Mamma:)
Åh min Emmy då har börjat blogga,går i Mammas fotspår,hon skriver om saknaden till Happy jag saknar med,enormt,annorlunda komma till stallet då Chippie är där,allt har sin tid finaste Happy har det bra nu,minnen finns alltid Emmy å förstår du kmr vara halv länge,jag med ni va verkligen ett fint par ni du å Happy:)
Så stolt 2 barns Mamma till mina älskade barn som börjar bli såå stora de förstår man en dag även om de tar tid,man delar annat nu å de glädjer mig ni gör!

1 kommentar: