tisdag 21 februari 2012

Off the line!

Känner mig lite sååå...Så fort man landar i verkligheten igen,Visst e jag stark som en vän säger jag är det men tog mig med tid att komma hit där jag är i dag såå är det!Allt har sin tid jag kan ju ventilera de mesta så kanske varav jag anses som stark!Emmy är hos Pappa denna veckan man lever liksom ett helt annat liv då,jag flyr till jobbet då rastlösheten hemma driver mig till vansinne!Jag är en social människa å känslomänniska då blir det svårare!Ändå lägger jag emellan åt de valen själv p.g.a många olika anledningar!Det bara är såå!
I dag har jag just varit i omsorgen jag log hela f.m jösses såå härliga de är:)Jag kan le bara vid tanken hur de funderar å tar livet som de är,vilka små värdsliga saker de värdesätter:)Dagens kommentar på väg till simhallen,vad snygg du är Malin:)Ja: Åh tack:)Ja du är såå snygg i håret hehe.Så lite vad det värmer att höra:)Där kan man snacka om att man blir omtyckt precis som man är,å deras spontanitet den önskar jag man hade alltid,ordet är fritt,våga vinn tveka inte på de du tror på första känslan brukar vara den rätta!
Å ingen semla i dag...illa tur jag åt en förra veckan helt glömt,men vad gör det:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar