tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag:)

En fin dag som man ofta tror jag förknippar i kärlekens tecken:)Ja min dag har då gått i förvirringens tecken må jag säga!Men den har varit bra jag har ju jobbat å fått skrattat lite:)Jag är ju oftast inom omsorgen men går även i hemtjänsten,åh jag älskar verkligen gamlingar,finns såå mycket sköningar där ute:)Ja va lite halv förvirrad i dag då jag skulle möta upp å inser det är låst,jag fattade det inte,han hade ju sett mig komma å försvinna lika fort,ja Mallan hade gått till fel hus å ringt på med:)Hehe ja fick kul iaf länge å några med mig det bjuder jag på:)
Va ju uppe i ottan i morse då jag hade stallet!Men ändå varit relativt pigg tyckte jag:)
Hanna kämpar på tänker inte låta sig gå ner för detta bra där!Hon ska få umgås med sin Mamma i.m som e ledig!Vi ska åka till synsam så hon får pröva sina bågar,envisa barn har så dålig syn så hon inte ens kan övningsköra såå väl dags:)Å då håller jag mig inne,som knappt kan höger regeln hehe å dålig på vägskyltar:)Undrar om jag fick mitt körkort på postorder:)Ja rakt på då är de ju bara åååå åk:)
Jaja å mera snö nu skulle jag viljat haft mina längskidor kvar å glidit lite i spåret kan man man inte tro om mig men jag är gärna en friluftsmänniska:)Man har ju gått på både scouterna å mulle ju:)
Hoppas ni alla där ute hade en toppen dag,åh glöm inte ge inte upp det du tror på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar