söndag 18 december 2011

4:e Advent!

Jag e helt slut som människa såå känns det!Massor att sova i kapp:)Mycket sena kvällar å en hjärna som ständigt går på högvarv!Inför julen är jag lugn:)Barnen hos sin Pappa på julafton å firar med mig å Mamma på juldagen:)Blir mysigt!
Nu snöar de såå vackert!
Åh jag har massa at glädjas åt i mitt liv tänker ta till vara på de,man ska inte undra såå mycket allt som sker har ju en mening vad den än må vara de är jag fullt medveten om:)Men är man känslo människa som jag såå kmr de nog alltid att vara såå att de går upp å ner!Man vet vad man saknar då man mist de....de säger juh att man ska släppa de man tycker om kmr det tillbaka va det menat åh visst tror jag såå klart de är såå!Livet ser så olika ut för oss alla i perioder!Alla har inte samma förutsättningar i livet men i slutändan går vi ändå emot samma mål åh de gör oss starka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar