torsdag 8 december 2011

Mitt vinterland:)


Nu kom snön de blir ljusare sen för om att stanna inte en aning:)Fint är de iaf!
Pratade just med en kompis vrf svider vissa minnen mera???Är de för att de blir ett dåligt slut...för att människan tydligen inte är gjord att tala i klarspråk utan mera i gåtor...jag förstår de svider å gör dig förbannad!Hur de än må vara ska man väl bli älskad för sina fel å brister!Om man vore perfekt vad fanns de då kvar....
Olika intressen,avstånd humör you name it vad!!!!Allt går att lösa för kärleken om man vill!Ni vet de där känslorna som man inte styr över!De är konstigt att kärleken som e såå himla fin å vacker kan samtidigt göra såå ont!
Man får stå på sig helt enkelt allt läker men minnena blir kvar!
Saknar dig Mamma har såå mycket vi ska prata om då du kmr:)Du som tycker jag skriver i gåtor:)Man kan inte dela allt även om jag e väldigt öppen så gör jag inte!
Åland i dag dåå ska bli roligt komma i väg:)Åh har ni tänkt såå mycket posetivt i min blogg nu jag mår som jag faktiskt förtjänar såå bra!Åh alla ni va rädd om era vänner de har ni alltid kvar!Älskar dig Rosie:)
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar