onsdag 7 december 2011

Livet är guld!

Såå känns de för många olika anledningar!
Glad iaf jag tog mitt envisa förnuft till fånga!Du visste de Karin att de va ingen mening att tjata om de.du känner mig å visste jag skulle en dag!Åh sååå himmelskt glad jag gjorde!Man ska säga vad man tycker å göra de man känner för sååå man aldrig ångrar de man aldrig gjorde sååå är det!
Ärliga människor,gillas sådana som finns kvar då det blåser kallt en sådan människa känner mig rätt bra nu som vet hur jag tänker å tycker!
Underbart du e tillbaka gillas massor:)
Så livet är nu!
Min vän Sandra sa i dag att jag behövt allt detta å att allt har sin tid å visst e det såå landat å redo för nya tag i massor:)Åh alla fina underbara människor vid min sida troget kvar oavsett hur man mår ni är underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar