söndag 11 december 2011

Åland å Birka!

Va är det som e såå kul med den båten:)24 timmars nöje,umgås å äta god mat å för att inte tala om kareoken där man ägde scenen som vanligt:)Handlar ju om att bjuda på sig själv vilket jag såå gärna gör!Kanske man har fel yrke å skulle vara i nöjes branshen:)Fast kan ju se det såå att jag är lite i den iaf!Jobba inom omsorgen är ju en lycka i sig!
Åkte på ryggskott i dag hur mycket rent ut sagt suger inte det!Hur ska min rastlösa själ kunna vara hemma å vara,inte min starka sida vill jag lova!Skit rygg ändå ska jag väl inte klaga då den hållt rätt många år efter min rygg operation!
Å Hanni har haft Jesper här i helgen ja men träffade dock inte honom då han åkte hem under Lördagen!Ja vilka donnor stora de blivit,åh jag känner mig bara yngre för var dag som går!Nehj då man är inte äldre än man gör sig!
Julen närmar sig med stormsteg känns främmande ännu för mig måste ju ha en gran,kör på äkta i år igen å Pontus kmr väl riva den ja ja dåå är det såå!Å Mamma kmr snart du e saknad har massor jag ska berätta för dig Mamma å dotter tid blir man aldrig för vuxen för!Älskar dig Mamsen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar