fredag 30 december 2011

Gott Nytt År!

Ja i dag e de dags att fira in de nya året,all mat å goda vänner å dryck kmr göra en gott!Jag har barnen i år men,ursäkta vad hände...Hanna ska på fest med vänner å t.o.m Emmy har bestämt vara hemma med en kompis,ursäkta är det såhär det blir?Va ju inte längesedan jag resonerade med mig själv att då jag fyller 40 år typ om ett 1 år,är mina kidz 19 å 15:)Å vart tog de åren vägen?Dags att leva nu:)Shit alltså börjar man bli gammal,men känner mig inte så,de säger ju livet börjar ef 40 såå då e ju min tid kommen snart:)
Men känns som den varit såå de sista 2 åren snart full av fart å fläkt:)jag lever här å nu vem vet vad morgon dagen ger!
Firar nyårsafton i kväll hos fina Linda å Micke!Till er andra ett Gott Nytt år å glöm inte,inget är omöjligt!
Puss å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar