torsdag 1 december 2011

Jag är jag!

Såå har jag känt i dag el alla dagar iofs!Jag vet vart jag står å vad jag vill!Ändå är jag dock för snäll ibland,när det passar kan jag vara hård som is!Jag har iaf bestämt mig om en sak i dag,någon tog min energi såå enormt,jag va tvungen säga ifrån,kanske sanningen va hård att höra,hoppas du tog in den å tog lärdom av den!Vill dig inget ont du kmr nå dina mål i livet allt handlar om vilja!
Sen just att jag e jag:)Går ju inte ändra på:)Jag har ett hjärta,massa känslor å jag e redo att möta hinder för att nå dit!Å tiden har jag med,åh livet jag har livet i hela mig de är underbart!Dessvärre är jag juh känslomänniska till max så när vindarna vänder vänder det rejält!
Åh kom i håg att man ska inte för att de är bekvämt,de ska vara 100% rätt å riktigt då vet man att man mött sitt öde de är en wow feeling:)Åh alla möter vi det förr eller senare på olika primisser...
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar