måndag 19 december 2011

Julen närmar sig!

Ja visst e det mysigt!Men de va ju annat då kidzen va små såå klart!Åh detta med att leva ensam som en högtid som jul de är en känsla som jag nog aldrig kmr överens med,men vet denna julen kmr bli såå mycket bättre än den förra!Mamma kmr ju bara det:)I hennes ögon blir man aldrig "stor"!Så kmr de nog kännas för mig då mina växer upp nu med stormsteg:)Fasiken Hanni blir ju 18 år i sommar vart tog åren vägen liksom?????Åh jag är ju fortfarande såå ung i sinnet men är nog mycket barnens förtjänst det är såå!Jag är jag:)Åh de gillas åh de går ju inte ändra på åh vem skulle egentligen vilja ha någon annan än Mallan som hon är:)
Såå ser jag de å många andra med mig!Åh skönt man har sina nära vänner som alltid alltid förstår en jämt!Vänner är det finaste som finns alla dagar å alltid åh ni vet jag verkligen älskar er till månen å tillbaka,om ni inte fanns skulle det saknas en stor del av livet!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar