tisdag 6 december 2011

Otrohet!

Vill jag ta upp i dag!Va är det å vad gör det med en annan människa!Vrf är man otrogen?Vad ska man skylla på å vad får dig att gå såå långt!
I dag slog de mig att jag har blandade känslor kring det!Kärleken är sååå stark kan nästan välta ett berg!När man blir totalt drabbad av en sådan stark känsla såå går de nog inte sätta emot!Jag tror inte man gör de av elakhet,om man älskar den man lever med å är totally happy å får all bekräftelse man behöver gör man inte såå!
Alla hör ihop med någon,ibland behöver saker tid för att få distans för att sedan vet man vad man står å känner!
Jag ser det såhär att någons otrohet blir någon annans vinst,även om hjärtat gråter såå kan de bli helt igen gäller ej bara att tappa tron!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar