måndag 5 december 2011

Att våga säga!

Glad jag gjorde,glad jag är som jag är såå kan man se det:)Vissa förstår nog vad man menar!Man ska tala säga som de är,vrf inte annars kanske man ångar sig sen....Å hur vore det ångra nått man aldrig sa?Nått man verkligen menade...Som yngre höll man mest tyst,kan man inte tro i dag va men såå va det iaf!I dag är jag vuxen å livets resa har lärt mig att man ska säga som de är må de bära eller brista man ska det!Då mår man sååå mycket bättre!Vem har sagt att livets väg är rak...den har många vägskäl å man måste våga för att eventuellt vinna....Gäller såå många saker i livet:)
Våga vinn,lär dig av dina misstag å säg vad du tycker innan de är försent!
Kram alla fina!Åh lev livet här å nu å för din talan bara du kan vinna på det för vem vet vad morgondagen ger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar