onsdag 14 december 2011

Lycka,glädje å kärlek:)


Nyss jobbat å naturligtvis sett Bonde Söker fru å brölloppet!Åh kan man känna såndär lycka,gjorde jag de med då jag gifte mig???Va såå längesedan nu såå jag minns de knappt,säkert va det så!Dock ljög vi lite för prästen då vi inte höll löftena!
Att finna någon sådär,plötsligt händer de ju att vara såå där lycklig å tok kär såå man nästan gråter då man ser den man är med!Kallar jag kärlek i massor å visst är de lätt dela kärleken till varann men viktigaste är ju kunna dela sorgen va de än må vara!Min bästa vän har haft sin karl i 19 år de tindrar om henne ännu då hon talar om honom de är äkta kärlek det!Paret på bilden är min vän Maria å hennes Daniel som fann varann först som vänner sedan blev det förlovning,barn å bröllopp de är oxå såå där samspelta:)
är man för kräsen?Vrf hittar man ständigt fel,men tror inte det handlar om de.Man komplicerar saker emellan åt om man följde hjärtat å inte såg allt såå komplicerat med vissa saker hade de varit såå mycket enklare!Ja ser inte de problemen,kärleken har inga gränser å inga avstånd om man vet hjärtat hittat rätt:)Såå är de gäller bara inse det då tiden är kommen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar