söndag 4 december 2011

Andra advent:)

MM Hanni fick tända andra ljuset såå nu e hon nöjd:)
Jag har haft jobbhelg å lika trevlig som vanligt!De är som att få luft under vingarna,gör mig såå glad att få jobba!Lite som att ladda batterierna:)
Hade en riktig uppesittarkväll i.g med Hanni,Jesper å Desse film tajm:)Va nog rejält övertrött i.g då natten till Fredagen inte gav mig mycket sömn!Man får sova då man blir gammal:)Why not!
Allt har sin tid!Min vilsna själ har iaf hittat sin plats,såå känns de!Angående nå annat så har allt sin tid,du vet det är huvudsaken kan jag tycka:)Ja håller de inte inne jag delar,våga vinn:)Aldrig ångra de du aldrig sa:)
Inför julen känner jag mig lugn läget under kontroll,julen va annat när kidzen va små så va det bara:)
Ja ja har iaf haft en trevlig Söndag med jobb å barnen å dess vänner allt i sin ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar