tisdag 20 december 2011

Dagvild!


Man kanske lätt kan bli de då man sover lite,satan i gatan vilken period jag e inne i nu igen!Semester skulle vara sköönt!Thailand känns såå långt bort nu bara alla underbara minnen kvar!Saknar våra vänner på Buffalo Steak House de va såå mysiga,förstår man e saknad där då vi körde såå mycket sång!
Ja annars är väl livet fortfarande bra stabilt men mycket upp å ner kmr jag nog aldrig ifrån!
Åh snart julafton all denna hysteri de blir en jul även om man tar de lite luuuugnt,vrf vara såå hysterisk å så jobbar jag både julafton å juldagen såå var de bra med de!Men bästa av denna julen är Mamma du är saknad känns som om de va hur längesedan som helst nu,men de va ju längesedan såå fyy!Åh jag ska ha gran men kan ju tippa på att lilla Poppe kmr riva den,men då är det såå vad gör de om hundra år!Vår egen lilla goding:)
Åh hälsade på Linda i dag hon såg verkligen sjuk ut:(Åh sen efter att ha umgåtts med mig en stund ja hur kan de bara bli då joooo bra sååå klart!Vilken donna hon är ja hon förstår mig bara alltför bra som alla mina underbara vänner ni gör livet levande men de vet ni vid detta laget you are the best:)

Puss å kram på er å tänk noga på vad ni väljer i livet vad de än må vara så ni inte gör nått ni ångrar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar