måndag 12 december 2011

Fina du:)


Ja ryggen ger sig inte har varit tvungen att varit ute å gått man blir ju såå stel bara sitta å ligga de går inte!
Ja har varit å tänt på Annie,s grav såå saknad är du,nu har du fått lite uppdatering!Ibland är det helt okej gå dit,i dag blev det lite tungt!Så mycket vi delat å såå enkel du va:)Klart du är saknad i massor!Jag har minnena kvar å alla korten de gör mig gott!
Har tänkt på det där man ska inte fundera man ska säga som man tycker annars kan man vakna en dag å se sina chanser brända!Hur skulle jag kunna veta att ditt tomrum skulle bli såå enormt stort!
Kanske därför jag å Rosie kom varann såå nära efter du försvann,man ska vara rädd om de man har!För en dag finns de bara minnen kvar!
Saknad alltid å ihågkommen för du va du!Så underbart härlig å lätt att komma in på livet!
Annars mår jag väldigt bra förutom ryggen men de ger sig finns de som ständigt har ont såå ser jag det såå vrf klaga även om jag tycker att de är lite synd om mig nu!
Ha de gott alla å var rädda om de ni har:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar