torsdag 29 december 2011

What a day!

Ja för man skulle vara duktig i.g å sova i skaplig tid försov jag mig..suck!Håller på läser en kanon bok,Ska bli ett sant nöje att döda dig Maggan Grafs självbiografi,gjorde mig ju upprörd i stället för trött!Skulle nog jag kunna med skriva en bok om min uppväxt och mitt liv, om hur de faktiskt går att hitta en väg tillbaka genom allt!Kanske jag gjorde för jag har styrkan å min envishet! jag vet inte men tror iaf att mycket bottnar i det!
Man låter sig inte trampas på längre,styrkan hittar man alltid i sig själv där finns den om man tillåter sig!De är min tro iaf!Livets resa har varit rätt tuff i många år,men nu är jag som sagt var stark inget snack!
Dagarna går å vår fina Happy har det bra nu,minnena har vi alltid,doftade på hennes inne filt i dag luktar såå mycket hon!Ska ta upp den till stallet,åh jag saknar åka dit å pussas med hennes gosiga varma mule!Jag vet Emmy saknar jätte mycket med,men hon är stark åh de gör mig såå gott,trodde inte man kunde känna en sådan enorm sorg å saknad!
Snart nyår iaf firas med bästa finaste vänner åh de gillas massor!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar