torsdag 15 december 2011

Att få känna harmoni!

Med sig själv ni vet!Har tagit mig tid att inse många saker,å nu har jag finally kommit till insikt med mycket!Jag ger aldrig upp,å man ska stå på sig man är nog i stort sett värd mycket mera än man tror!Åh många vägar i livet tror jag helt styrs av ödet de är bara såå.Det är min tro å tur man får tro precis som man vill!
Kan se tillbaka på mitt liv å visst har de varit bra,men tycker nog jag lever mera nu:)Jag har behövt leva ut ordentligt,åh du vet Mamma de kmr en dag då jag landar i det med!
Känner mig iaf otroligt nöjd med mig själv å mitt liv!Även om livet är som en cirkus emellan åt,men jag är ju lite av en virvelvind jag är överallt å ingenstans!Åh sen har jag den förmånen att ha såå många fina underbara människor i mitt liv evigt tacksam!
Saknar min vän Robban nå såå grymt han är i Kina nu:)Får du ta å komma hem å dela dina minnen å kärleksbekymmer med mig!Han är en vän man verkligen kan dela allt med oavsett vad det är!Kul med en kill kompis de blir annat!Så klart som fan du e saknad!
Ja ni alla fånga dagen å livet innan de är försent,vissa chanser i livet får man bara en gång:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar