tisdag 13 december 2011

Som ett oskrivet blad!

Såå känns mitt liv just nu.Något som kommit tillbaka,jag hade nog trott de skulle någon gång då man aldrig riktigt vet hur allt blir å man ska aldrig säga aldrig!För att få de komplett så måste jag få det färdigskrivet hur det än blir!Inget jag någonsin kmr ångra!För att få helheten lär jag ha de i mitt liv oavsett fastän jag vet att förutsättningarna blir detsamma!Jag är fullt medveten om det!Såå lär jag bara göra det!Åh de är ju det bästa att jag lägger mina val själv oavsett så är det mina beslut!Vissa saker måste man bara!Vännerna finns ju alltid å dömer aldrig mina beslut de vet jag går min egen väg!Åh man ska aldrig se tillbaka å ångra det man aldrig gjorde såå är det!
För övrigt mår jag bra väldigt bra!Förutom ryggen men de är ju inge bestånde tillstånd såå va det med de!
Alla har olika förutsättningar i livet,en vinst i livet kan vara att lita på människor försöka iaf!Någon sa att ett bränt barn skyr elden.....klart de är såå,något som känns bra flyr man ifrån för att slippa allt de jobbiga!Allt handlar om tillit å tro när man kommit såå långt är man en bra bit på väg!Där har jag kan jag säga garanterat mött mitt eget öde speglat i mig själv!Du är starkare än du tror jag har själv varit där,allt som inte dödar stärker såå är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar