fredag 10 juni 2011

Allt har sin tid!

Hoppet har sin tid,barnen har sin tid å kärleken har sin tid allt i livet har sin tid sååå är det!Fast allt på olika våglängd!Tycker synd om man tappar hoppet för det är väl ändå de sista som överger människan.Man ska aldrig tappa de för allt ordnar sig bara man ger det tiden.Går lite hand i hand det där!Samma lika som med barnen alla åldar har sin tjusning på gott å ont!Min lilla Emmy ska upp i högstadiet vart tog åren vägen,humöret skiftar ja snacka om tonåring snart de märks!Men sen då hon messar el säger Mamma du är den bästa,åh jag älskar dig ja då ler mitt hjärta!
Åh kärleken då!Jag som tror såå hårt på ödet:)Gör ännu:)Jag tror på den riktiga djupa kärleken forfarande,åh hade hoppats åh vet nu ef att ha träffat dig att man kan falla rätt hårt ef ett möte åh en lång kontakt!Detta är nå riktigt som bara blivit starkare,varje dag är du med mig,i dag är de 3 veckor sedan du berörde mitt hjärta såå enormt mysig känsla det där.Avståndet kmr aldrig skilja mig från dig blir dessto bättre då vi ses åh du är saknad hela tiden men vet du vet det:)Har svårt att tänka om du inte fanns nu när jag vet du gör åh berör mig såå starkt!
Såå i slutändan mina vänner har allt allt allt sin tid,bara man ger det chansen att våga vänta på nått man tror på de har DU bevisat såå starkt de va värt all väntan nå såå grymt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar