onsdag 8 juni 2011

En härlig dag!

Jobbade en stund på f.m sen tog jag med Ewa mina tjejer å Sara t Västerås för lite shopping!å vi i min familj med alla viljor blir ju alltid oense på våra shoppingresor.Men i dag wow inga sura miner å alla överens har nog inte hänt de senaste åren....Hanna är det lugnt med är Emmy ja snart tonåring vad kan man begära????Allt har sin tid såå är det!Besökte även Hööks kanske varav Emmy va såå lugn he he,ny fin grimma i läder med rosa strass inhandlade hon för sparade pengar å jag köpte bogskydd t henne.Ja å nu får jag minsann rida när jag vill men fixar de inte för värmen.Bara det blir svalare ska jag ut på en tur:)
Åh nu är de hos pappa igen är väl kul då Sara är här kan jag tro!Har ju nästan haft barnen på heltid 1 år så klart de är konstigt men vi ses ju å hörs varje dag:)Jag stannade till å drack kaffe i huset på väg hem å klart jag saknar de då jag ser det,men man ska vara 2 inte ensam,jag äger det ännu å så länge jag inte vet får det hyra det!
Å väl hemma sen hämatde Kipper å Ewa å jag å hundarna å badade ja i dag simmade jag å satan va kallt men uppfriskande vill jag lova:)
Så tänker härdanefter inte kalla mig badkruka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar