fredag 17 juni 2011

Om sanningen ska fram!

Ja så har ja de bra igen,livet e bra även om de går upp å ner så är det bra!
Jag har världens bästa vänner,jag har barnen å Kipper å vi har Happy!Många glädjeämnen på samma gång!
Jag lever ska gudarna veta!
Men måste säga att jag föredrar ärlighet även om de kan göra ont ibland så vinner det alltid i längden!Hellre det än tystnad!!Jag själv är ju känslomänniska å säger vad jag tycker ska man väl,kan man inte ta de såå slipper man såå är det juh!
Å varför är det sååå att när man verkligen lägger locket på vissa saker såå kmr det tillbaka,är det inte avslutat då?Vissa saker kan man aldrig glömma men man kan bevara minnen å de lever man länge på!
Å anser fortfarande att jag vet att mitt möte med dig berör ännu....åh tror jag vet lite hur du tänker,el inte kanske jag inte behöver,lägger ingen energi på det!Finns många ljusa stunder i mitt liv!
Å jag har världens bästa jobb inge snack om saken inte konstigt de värmer hjärtat att gå dit alla dagar!!!
Puss mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar