onsdag 22 juni 2011

En innehållsrik dag!



Ja den började med att jag va suuuper trött ändå la jag mig relativt tidigt,tror ej på de verkar juh inte hjälpa!Att stilla ett sinne,en massa tankar å funderingar är inte alltid det lättaste!
Jag har iaf som vanligt haft en bra dag på jobbet,blev ju segt ef 2 dagars ledighet!
Sedan hörde Mariiia av sig ville jag skulle komma till "landet" på kaffe å de passade ju:)Ja å Maria ska ha bebis 12/8 myys,å Isak har blivit stora killen,å Maria å Daniels hus I just love it!!!Såå idylliskt!Åh hon e såå lycklig sådär lycklig som jag med vill vara!!!Sen ringde Ewa å ville jag skulle komma till Håkan:)Å väl där kom jag ju på att jag lovat Mamma komma t campingen:)Hade messat jag skulle komma vid fem,snacka om hon såg förvånad ut när jag dök upp vid sju,lite förvirrad!
Väl där iaf å vi har pratat livet å barndom å lite Lidköping!Ja min Mamma får veta allt:)Nästan iaf!
MM se då min Mamma hon flyttade för kärleken 42 mil å de är många år sedan nu,ja väntade Hanna då iaf!Ett val hon aldrig ångrat å nog e hon lycklig,hon skulle ha ångrat om hon aldrig prövat,visst kändes de då men hon finns ju alltid nära iaf!Ja du Mammma du vet jag tycker du kan tycka föör mycket ibland,men jag älskar dig alla dagar!
Åh vad det beträffar mig såå får jag verkligen anstränga mig för att ligga lite lågt,jag fixar det för jag måste men det är ett faktum!Så må det bära el brista,vill inte vara utan dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar