lördag 18 juni 2011

Oj oj oj!!

Vilken dag,började med att jag försov mig,,,illa!!!Jag som la mig tidigt i,g å de va väl inte heller bra att chocka kroppen så!
Haft en superb dag på jobbet:)Emmy har varit i stallet å kollat på dressyr tävlingar hela dagen!Åh jag har hämtat Åland,s resenärer varav min Hänni!Jo då hon hade haft kul:)
Kom hem dumpade väskan,drog på spotify bad mig göra mat sen drog hon,tonåringar!!!
Jag har förträngt min tonårstid el vill ej minnas,ändå är hon lugnare nu.Upp å ner men vet ändå var jag har henne!I natt sover hon hemma,sen hos sin pappa 3 veckor då hennes sommarjobb börjar:)Blir såå bra!
Ja sen har jag en sak att säga man ska aldrig sluta att förvånas såå är det!!!På gott å ont!
Ja ja å i.m ska hästarna ut på sommarbete blir lite mindre att göra iaf....Men livet med häst för Emmy va det bästa som hon hade kunnat fått de är såå mycket kärlek sååå de finns inte:)
Kram Alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar