torsdag 9 juni 2011

Västerås ggr 2:)

Jaha i.g med barnen å i dag med Jeeeeny!Nu har vi inhandlat platt tv å wiee t barnen:)Vi ska ju få mera lokaler större ytor å klart vi gärna åkte på tur:)Lunchade på stan å tog en liten vända i några butiker,bara strosa kollade på människor,där blir man en i mängden liksom he he:)Sköönt!
Vissa saker har irriterat mig i dag men lägger ingen energi på det!
Annars då Emmy hemma med en kompis som sover här,jag ska få äran locka hår i.m själv har jag inte ens funderat på vad jag ska ha på mig.....
De löser sig!
Min pappa har namsdag i dag med:)Å snart födelsedag messade han i dag han blev glad:)Såå klart!!!!
Annars då en bra dag med tankarna långt bort som alltid men vet var du finns de tryggar mitt hjärta enormt:)
Skolavslutning i.m å gråta i kyrkan hör till såå fint då rektorn talar jag e lite udda,jag vet!!!!Men de är ju bara jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar