måndag 27 juni 2011

Tack Karin för en fin dag!


Har umgåtts mestadels med Karin i dag!Följde med då hon handlade lite:)Sedan åkte vi t campingen så hon fick träffa min Mamma å hennes Lasse!Å där fick vi mat.)
Ja Mamma hon gillade dig ja klart de du är ju lättsam å rakt på sak lite som mig:)
På kvällen åkte jag t Linda å hennes nya kärlek åh de är verkligen mys att se att nu har hon landat såå fullkomligt kan se det två i huset,de är lycka det!Glad för er Micke är en klippa å tok social å massor av humor åh de gillas:)
Väl hemma fick jag veta nått som gjorde mig ont,ja kärleken som är såå vacker kan göra såå ont du är snart på banan igen vi finns för dig gumman de vet du!Inte konstigt man undrar......Att man inte törs satsa på de man tror på såå dåligt!Trodde kärleken vann över allt!!!Älskar dig Jenny finns alltid!

Åh fick ett sådant finnt mms i dag jag lär dela med er av min barndomsvän Chatarina:)För att jag e jag de värmde:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar