tisdag 14 juni 2011

Feeling good!

Haft en bra dag!Lånade Hänni på egentid vi lunchade på Kaka:)Mys tänk att man har ett sånt stort barn som man kan dela så mycket med,åh hon med mig.Vi har nästan inga hemlighter å kan inte ljuga för mig jag ser direkt!Men hon vet det är bättre att hon säger även om jag ogillar många saker.....
Annars då känner mig lycklig över mina vänner!
Har en vän dock som inet mår såå bra,jag vet ju vrf du avskärmar dig från världen lite nu...du kmr igen jag finns alltid kvar du vet!
Åh i.g snackade jag med Robban han går inte av hackor:)Kul med en killkompis som man kan dela allt med,då menar jag allt!!!Ja du vet ju å vet du läser å att du bara håller med asg!!!!Åh vi kmr nog vara vänner tills vi sitter på hemmet å gaggar!!!Åh du känner mig bra för det du säger stämmer ju oftast:):)
Annars då haft en lycklig Linda här,Ewa är lycklig å jag e lycklig för eran skull:)
Annars då jag har funderat på lite saker inget speciellt allt har sin tid,Det som sker det sker,allt har en mening likaså hur människor kan mötas visst är det så!
Kram på er alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar